

Пандемія стала викликом для всієї планети, спричинивши кризу в різних сферах життєдіяльності людей. Проте для кожного закладу і для системи освіти в цілому цей виклик не тільки став випробуванням, але і дав можливість зрозуміти, що вкрай необхідними стали пошук нових форм організації освітнього процесу, методик, каналів комунікації, необхідність опанування нових знань. Прогресивний заклад має бути готовим до нових викликів, намагаючись не просто адаптуватись до них, а розвинутись, йти в ногу з часом та відповідати очікуванням всіх учасників освітнього процесу та запитам суспільства.
13 листопада майстер виробничого навчання Ніжинського професійного аграрного ліцею з професії «Перукар (перукар-модельєр) Пархоменко Лілія Василівна провела свій перший відкритий урок он-лайн на тему «Виконання жіночої стрижки «Класичне каре»». Методична мета уроку: «Використання ІКТ на уроці виробничого навчання з метою самостійного засвоєння учнями навчального матеріалу». Майстер ефективно використала можливості сервісів Zoom та GoogleClassroom для проведення дистанційного уроку. Учні активно відповідали на поставлені запитання під час виконання вправ «Третій зайвий», «Вірно-невірно»,переглянули відео майстер - клас виконання зачіски, проаналізували можливі помилки і методи їх усунення та отримали завдання для самостійного виконання. |